CNP Assurances Danmark tilstræber at give vore kunder en god service. Skulle der opstå uenighed om afgørelser og betjening, kan du til enhver tid klage til den klageansvarlige i CNP Assurances Danmark. Det kan du gøre ved at sende din klage til:
E-mail: cnp@cnpassurances.dk

eller med fysisk post til:
CNP Assurances Danmark,
c/o SB Aktuar Rådgivning A/S,
Gammel Mønt 12, 5.
1117 København K

Ansvarlig for behandling af klager:
Jan Nielsen, CEO General Manager
Telefon: 28550022
E-mail: jan.nielsen@cnpassurances.dk

Ankenævnet for Forsikring

Er du er uenig i afgørelsen af din klage, kan du klage til Ankenævnet for Forsikring.
Du skal bruge en særlig klageformular, som du kan finde på ankeforsikring.dk, hvor du også kan finde prisen for behandlingen af din klage.
Du kan kontakte Ankenævnet for Forsikring på telefon: +45 33 15 89 00 eller e-mail: ankeforsikring@ankeforsikring.dk